2016. november 7., hétfő

Halloween őrület és egyéb bulik

Múlt hétvégén itt voltak anyáék, hoztak nekem túlélőcsomagot. Elhozták a síruhámat, úgyhogy azóta is a sídzsekimben ülök biciklire, és nagyon jó, mert ebben nem fázom. Aztán hoztak rengeteg sok kaját, igazából szerintem otthon nem is maradt semmi. Sőt, apa is küldött egy csomagot, és még a mamiék is küldtek egy csomagot, szóval tényleg, tele van a konyha is meg a szobám is otthonról kapott finomságokkal. Mami kétféle sütit is sütött, a többiek imádták, büszke is voltam. Anyáékkal vasárnap Koperbe mentünk egy napra, ez a tengerpart, és itt nyaraltunk mindig, amikor kicsi voltam, szóval jó volt visszamenni körülnézni. Itt vannak a képek:



Ezen a képek rejtőzködik valami, keressétek meg ;)

Ezen a képen is, de ezt megmondom, mert nehéz: egy medúza van ott középen, kisodorta a tenger a partra.  :(




Szlovéniában ez a Halloween téma nagyon megy. Több hétig készülődtünk a centerben egy rendezvényre, ami nem messze Litijától van egy kastélyban, minden évben Halloween napján. Több ezer látogató érkezik ilyenkor ide, és nekünk kell szórakoztatni a népet. (Nekünk is, mivel több szervezet is részt vett a dologban.) Mi olyan részt csináltunk, ahol 5 terem volt: egy labirintus, egy arcfestő terem a kicsiknek, egy terem sikítóversenyre, egy terem, ahol betérdelhettél a giotinhoz, meg egy terem koporsóval és Drakulával, meg hologrammal és ijesztő zenével. Rengeteget készültünk, 3 napig rendeztük be az egészet. Én boszinak öltöztem, Sarah Bloody Bride volt, és az volt a feladatunk, hogy a labirintusban kell ijesztgetni. Tök jól megcsináltuk a labirintust, gyertyákkal, álpókokkal és álpókhálókkal, budipapír-denevérekkel, lebegő lepedő-szellemekkel (persze a díszítésnél én voltam a legjobban betojva, amikor találtunk a labirintus falán egy marha nagy igazi tücsköt), sírokkal, titkos bejáratokkal, volt minden. Aztán jöttek az emberek, mi élveztük, hogy ijesztgetünk, jó móka volt. Aztán jöttek ilyen 13-14 éves fiúk, akiket már ugye nem lehet csak úgy megijeszteni, meg nekik nagyobb kaland kellett ennél, úgyhogy elkezdtek azzal szórakozni, hogy elfújkodták a gyertyáinkat. Anélkül pedig élvezhetetlenné vált az egész, mert töksötétben végigmenni egy labirintuson teljesen felesleges. Szóval ők fújkodták, mi meg mentünk utánuk, aztán gyújtottuk újra. Megkértük őket többször, hogy ne légyszi, mert így nem móka a kicsiknek, de azért csak fújkodták, kellett nekik is az adrenalin így Halloween éjszakáján. Na én fogtam magam, kimentem egy 10 percre, megnéztem, mi történik a többi teremben, magamhoz vettem 1-2 szenyát, aztán mentem vissza a labirintusba ijesztgetni. Erre mire érek vissza? Az egyik gyerek éppen lebukott, ahogy bemászott az egyik gyertyához a ponyva mögé és fújta el éppen a gyertyát, Sarah teljesen önkívületi állapotban üvölti neki angolul, hogy GYERE KI ONNAN AZONNAL, NEM HALLOD? Gyerek elszaladt, Sarah meg Bloody Bride-ként utána, és meg szakadtam a röhögéstől az egészen, hogy nem éppen így képzeltük ezt a labirintusos dolgot, és a szemtelen kölköket nem nagyon kalkuláltuk bele a tervbe. :D Ettől függetlenül jó móka volt az egész, képek a készülődésről itt, magáról a rendezvényről pedig Danielnek vannak képei, de még nem kértem el tőle, bocsi.


Labirintus díszítése

Sikítóversenyes terem díszítése



Labirintus. Itt még égtek a villanyok, élesben csak a gyertyafény volt (jobb esetben).

Ez a labirintus bejárata mellett volt, és ketten csináltuk Daniellel. 

Giotin

A boszit is mi csináltuk a kastélykertben


A kastély: Grad Bogensperk

Ilyen boszi voltam, ő pedig egy szlovén fiú, aki behajolt a képembe :D

Sarah - Bloody Bride ;)


A héten ellátogattunk az egyetlen helyi szórakozóhelyre is, a Biks Bar-ba. Hát ő... :D nem hiszem, hogy sokat fogunk ide járni, ugyan a helyiek azt mondták, hogy a hely tele szokott lenni, most úgy összesen ha 15-en voltunk, és ez a Halloween buli volt. Mondjuk abból a szempontból nem rossz, hogy a palik nem mennek neked és fogdossák végig a fenekedet, természetesen a nagy tömegre hivatkozva. :D Aztán voltunk még egy buliban, az is Halloween buli volt (mondtam, hogy ilyenkor minden erről szól), az nem is Litijában volt, több, mint fél órát sétáltunk, mire odaértünk, szerencsére hazafele elhoztak minket kocsival. Na, ott fenéktapogatós tömeg volt, totális részegség, és egy brutálisan rossz dj. Persze a többiek erre a zenére is tudtak ugrálni, de én nem tudom, mi van velem, lehet, hogy már öreg vagyok, de hadd ne táncoljak már, meg ugráljak ilyen félelmetesen béna zenére. Ezt egyébként otthon sem értettem, Magyarországon, bizonyos szórakozóhelyeken, hogy egyszerűen a dj-k teljesen alkalmatlanok arra, hogy ezzel foglalkozzanak. Amit én látok, az az, hogy ők nagyon élvezik a saját bulijukat, és nagyon, tényleg, brutál menők odafenn, nagyon odarakják, nagyon kemények, nem hogy a lányok, de saját maguk is megkívánják saját magukat, és olyannyira el vannak foglalva az ő tökéletességükkel, hogy nem néznek le a "bulizó" tömegre, amiből pedig az látszik, hogy a nagyon részegeknek fenn van a kezük, de nem a zene miatt, hanem mert úgy felejtették egy negyed órával azelőtt, a többiek viszont csak lötyögnek. Ezt a dj miért nem látja?? Na, tehát ilyen buliban voltam, félelmetesen rossz volt. :D Amúgy meg lehet, hogy tényleg öreg vagyok, mert amikor éjfél körül elindulunk ezekre a helyekre, akkor én azt mondom magamban, hogy istenem, de az ágyat választanám most inkább, de hát már nem mondhatom a többieknek, hogy nem megyek. Talán majd tavasszal jobb lesz, ha már nem kell megfagyni, amíg odaérünk valahova, akkor nagyobb kedvvel indulok el.

A mekiseknek üzenném, hogy errefele nem menő már a játszótér. Ljubljanában RONALD GYM CLUB van kérem a meki teraszán:

Óriási :D


Hétfőn (ami már 3 perce ma van) indulunk a tréningre. Ankaranban lesz, egy tengerparti szállodában, úgyhogy juhúú! Ha minden igaz, kilencen leszünk, mindenféle EVS önkéntes, akik mostanában érkeztek Szlovéniába. A tréningen megfogalmazzuk majd a tanulási célokat, és segítenek nekünk abban, hogy a maximumot hozzuk ki a saját projektünkből. Pénteken jövünk meg, addig biztosan nem írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése